2018-2019 Eğitim ve Öğretim Yılı Sene Sonu Mesleki Çalışmalar 2.Hafta Hizmetiçi Seminerleri ve Değerlendirme Anketi
HİZMETİÇİ KURS DEĞERLENDİRME ANKETİ İÇİN TIKLAYINIZ
9MERKEZ İLÇE ÖĞRETMENLERİN 2018-2019 Eğitim ve Öğretim Yılı Sene Sonu Mesleki Çalışmaları (24-28 HAZİRAN 09.30 - 13.30 )
1- MERKEZ İLÇE ÖĞRETMENLERİN Okullara Göre Hizmet İçi Eğitim Planlaması
2- MERKEZ İLÇE ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ ÇALIŞMA SINIF LİSTELERI (güncel)
İL DIŞI VE MERKEZ İLÇE DIŞI MİSAFİR ÖĞRETMENLERİMİZİN 2018-2019 Eğitim ve Öğretim Yılı Sene Sonu Mesleki Çalışmaları İçin Gerekli Belgeler (24-28 HAZİRAN 09.30 - 13.30)
1.İL DIŞI VE MERKEZ İLÇE DIŞI MİSAFİR ÖĞRETMENLERİMİZİN MESLEKİ EĞİTİME KATILACAKLARI OKUL LİSTESİ
5.İL DIŞI VE MERKEZ İLÇE DIŞI MİSAFİR ÖĞRETMENLERİMİZE OKUL TARAFINDAN VERİLECEK YAZI ÖRNEĞİ
ÖRNEK UYLAMALARI ONLİNE GİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
Bakanlığımız, 2023 Eğitim Vizyonunun İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi ve Yönetimi başlıklı 1 nolu hedefinde ' Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Mesleki Gelişimlerini yeniden yapılandırılacak' denilmektedir. Öğretmenlerin sürekli olarak mesleki öğrenmelerinin sağlanması, öğrenme ürünlerinin geliştirilmesi bakanlığımız için büyük bir öneme sahiptir. 21. yüzyıl öğretmenlik mesleğinin bir ihtisas mesleği, öğretmenin ise bir uzman olması gerektiği anlayışını doğurmaktadır. 21. yüzyılın öğretmeni çağın gereklerinin farkında olan, kendini buna hazırlayan, değişime ve gelişime istekli bir anlayış gerektirmektedir.
Bu bağlamda, Müdürlüğümüz Ülkemizde bir ilke imza atmış ve Ahi Evran Üniversitesi ile Öğretmenlerimizin mesleki gelişimini artırma konusunda işbirliği protokolü düzenlemiştir.Bu işbirliği neticesinde, Ahi Evran Üniversitesi 55 öğretim görevlileri, ilimizde , 14 kurs merkezinde bulunan 55 sınıf ortamında, 2110 öğretmen, 70 okul müdürü ve 82 okul müdür yardımcısına , 24-28 Haziran2019 tarihleri arasında 5 günlük 'Eğitim Kursu vereceklerdir.
Ahi Evran üniversitesi Öğretim üyeleri tarafından Öğretmenlerimize verilecek mesleki çalışma programı kapsamında yapılacak eğitimler aşağıdaki konu başlıklarını kapsamaktadır.
Sürekli öğrenme, Öğrenmeyi sürdürme, Öğrenmeye açık olma, Yaşam boyu öğrenme, Öğrendiklerini uygulamaya koyma, sınıfında kullanma, öğrencileri ile paylaşma, Öğrenmeyi ve kendini geliştirme.